پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نخستین دورهمی از سری سلسله نشست‌های حوزه سلامت

نخستین دورهمی از سری سلسله نشست‌های حوزه سلامت

- 1402/10/17

اولین دورهمی از سری سلسله نشست‌های حوزه سلامت با هدف تبادل تجربه در حوزه استراتژیهای بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی سوم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اولین دورهمی از سری سلسله نشست‌های حوزه سلامت با هدف تبادل تجربه در حوزه استراتژیهای بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی سوم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ایمان شریعت، مدیر مرکز رشد فناوری جامع پارک علم و فناوری خراسان در این باره گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی استان خراسان رضوی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان در سال‌های گذشته توانستند موضوعات ملی و فراملی بزرگی را مرتفع کنند.

وی در ادامه افزود: این دورهمی سوم بهمن ماه از ساعت 17 تا 20 در محل سالن شهدای سلامت (برج سپید) برگزار می‌گردد.

شریعت تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام در این دورهمی 500 هزار تومان می‌باشد که شرکت‌های عضو پارک و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی استان خراسان می‌توانند از 50 درصد تخفیف ثبت‌نام بهره‌ند شوند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.